- Σε περίπτωση που παραγγείλω ένα προϊόν, το πληρώσω και παρόλο που έχε ένδειξη "άμεσα διαθέσιμο", με ενημερώνετε ότι δεν είναι διαθέσιμο. Τι γίνεται;
Αυτή η περίπτωση είναι σπάνιο να τύχει, καθώς οι ποσότητες των προϊόντων ενημερώνονται άμεσα. Στη περίπτωση αυτή όμως, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Μπορούμε να σας επιστρέψουμε το ποσό που έχετε πληρώσει σε μορφή κουπονιού άμεσα και να αγοράσετε κάτι άλλο ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας εντός μίας εβδομάδας αφού μας στείλετε μέσω e-mail το IBAN σας στο eshop.moros@gmail.com
- Το προϊόν που παρήγγειλα έχει καθυστερήσει παραπάνω από τον αναγραφόμενο χρόνο παράδοσης. Τι κάνουμε τώρα;
Μπορεί λόγω φόρτου εργασίας της μεταφορικής (π.χ. εορταστική περίοδο Χριστουγέννων) να τύχει να καθυστερήσει το δέμα σας 1 ή και 2 ημέρες παραπάνω. Ενημερώστε μας μέσω τηλεφώνου, e-mail, Viber, WhatsApp ή Messenger αναφέροντας το όνομα σας και τον κωδικό παραγγελίας σας και θα επικοινωνήσουμε εμείς με τη μεταφορική εταιρεία για να διευθετήσουμε το θέμα.
- Ψάχνω ένα προϊόν μίας εταιρείας από αυτές που υπάρχουν στη σελίδα σας αλλά δε το βρίσκω.
Υπάρχει περίπτωση να μην έχουμε ακόμα ανεβάσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα το συγκεκριμένο προϊόν. Ρωτήστε μας μέσω τηλεφώνου, e-mail, Viber, WhatsApp ή Messenger αν το έχουμε. Μπορεί να υπάρχει!
- Θέλω να ακυρώσω τη παραγγελία μου
Αφού έχετε ήδη κάνει την παραγγελία σας, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντας μας ένα e-mail με τον Κωδικό Παραγγελίας σας και γράφοντας μας ότι επιθυμείτε την ακύρωση της.
Προσοχή! Δεν μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας σε περίπτωση που:
- Έχει ήδη αποσταλεί.
- Βρίσκεται στο Στάδιο Εξέλιξης Παραγγελίας "Το προϊόν σας κατασκευάζεται!" καθώς έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται και είναι προϊόν στα μέτρα σας.