Πολιτική επιστροφών
Το μετάνιωσες; Προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ επιστροφή του προϊόντος σου αρκεί να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν σύμφωνα με την ΕΕ. (Εξαιρούνται είδη που έχουν φτιαχτεί στα μέτρα σας)
- Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία, να μη έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει όλα του τα ταμπελάκια, χαρτάκια κτλ.
- Να είναι είδος μικρού/κανονικού μεγέθους (όχι π.χ. Χαλί, Πάπλωμα, κτλ. αυτά χρεώνονται με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής τους.)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το προϊόν δεν γίνεται δεκτό σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι:
- έχει πλυθεί με λάθος τρόπο. (Δεν ακολουθήσατε σωστά τις οδηγίες πλυσίματος του προϊόντος.)
- έχει χρησιμοποιηθεί.
- έχει υποστεί μεγάλη ζημιά ή έχει καταστραφεί εντελώς η συσκευασία του. (Σημαντικό: Αλλαγές σε μαξιλάρια ύπνου και παπλώματα/κουβερλί ΔΕΝ γίνονται σε καμία περίπτωση για λόγους υγιεινής.)
- Έχετε επιλέξει να γίνει μεταποίηση ή είναι προϊόν που έχει φτιαχτεί στα μέτρα σας. (Στρώματα Ύπνου, Είδη Σκίασης, Χαλί στα μέτρα σου κτλ.)
Η διεύθυνση και τα στοιχεία που πρέπει να αποσταλεί το προϊόν επιστροφής είναι:
ΠΡΟΣ: ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΩΡΟΣ
Φείδωνος 6, Άργος Τ.Κ. 21200
Τηλ. 2752 152 164
(Στο Κατάστημα Μώρος Design House)
Για πιο γρήγορη ανταπόκριση στο αίτημα αλλαγής σας, στείλτε μας στο viber ή messenger τον κωδικό παραγγελίας σας με το ονοματεπώνυμό σας και 2-3 φωτογραφίες του ελαττώματος του προϊόντος και θα σας καθοδηγήσουμε για τα περαιτέρω.
Πατήστε τα εικονίδια για να ανοίξει η αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό σας:
Διαδικασία επιστροφής/αλλαγής προϊόντος με πρακτορείο ταχυμεταφορών (Courier)
- Μας ενημερώνετε πριν την επιστροφή σας.
- Συσκευάζετε καλά το προϊόν σας και να έχει όσο γίνεται μικρότερο όγκο το δέμα σας.
- Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματος σας.
Για πιο γρήγορη ανταπόκριση στο αίτημα αλλαγής σας, στείλτε μας στο viber ή messenger τον κωδικό παραγγελίας σας με το ονοματεπώνυμό σας και 2-3 φωτογραφίες του ελαττώματος του προϊόντος και θα σας καθοδηγήσουμε για τα περαιτέρω.
Πατήστε τα εικονίδια για να ανοίξει η αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό σας:
Τα μεταφορικά της επιστροφής λόγω ελαττώματος του προϊόντος δεν επιβαρύνουν τον πελάτη.
Εφόσον διαπιστωθεί από τον αρμόδιο του καταστήματος ότι το ελάττωμα του προϊόντος είναι εργοστασιακό, τότε σας το αντικαθιστούμε και σας το αποστέλλουμε δωρεάν. Σε περίπτωση που το συγκεκριμένο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν μπορούμε να το αντικαταστήσουμε, μπορούν να γίνουν τα εξής:
Για πληρωμή με κάρτα: Σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας εντός 1-3 ημερών στη κάρτα με την οποία κάνατε την αγορά, ή σε τραπεζικό λογαριασμό αφού μας δηλώσετε το τραπεζικό λογαριασμό σας με email στο eshop.moros@gmail.com ή αν επιθυμείτε σε μορφή κωδικού έκπτωσης για να επιλέξετε κάτι άλλο και να αφαιρεθεί η αξία του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής του)
Για πληρωμή με κάρτα με δόσεις: Θα λάβετε την αξία του προϊόντος αναγκαστικά σε μορφή Κωδικού/Κουπονιού Προσφοράς. Θα επιλέξετε όποιο άλλο προϊόν θέλετε να αγοράσετε και βάζοντας τον Κωδικό Προσφοράς στο πεδίο που ζητείται κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας, θα αφαιρεθεί η αξία του ελαττωματικού προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής του)
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους όρους πολιτικής επιστροφής, το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Διαδικασία αλλαγής Δώρου
Σας έφεραν δώρο από το κατάστημά μας και θέλετε να το αλλάξετε;
- Ακολουθήστε την διαδικασία αλλαγής δώρου παρακάτω:
- Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν πληροί τους προαναφερόμενους όρους πολιτικής επιστροφής.
- Συσκευάζετε το προϊόν μαζί με την ΚΑΡΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ του.
- Σημαντικό: Η κάρτα αλλαγής πρέπει υποχρεωτικά να επιστραφεί μαζί με το προϊόν αλλαγής. Προϊόν που δεν συνοδεύεται από κάρτα αλλαγής, δεν θα αντικαθίσταται και θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.
- Αποστέλλετε το δέμα, μέσω ενός πρακτορείου ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε.
- Μόλις παραλάβουμε το προϊόν αλλαγής που μας έχετε στείλει και αφού ελεγχθεί από τον αρμόδιο υπάλληλο, θα σας αποσταλεί μέσω e-mail ένας Κωδικός Προσφοράς. Μπαίνετε στο e-shop μας και επιλέγετε όποιο προϊόν θέλετε να αντικαταστήσει το προϊόν αλλαγής. Αφού το επιλέξετε και μπει στο καλάθι, θα συμπληρώσετε τον Κωδικό Προσφοράς ώστε να αφαιρεθεί η αξία του προϊόντος αλλαγής από το νέο σας προϊόν.
Έξοδα αποστολής για αλλαγές:
Από πελάτης προς εμάς = ΔΩΡΕΑΝ*
Από εμάς προς πελάτη = Επιβαρύνεστε την αναγραφόμενη τιμή κατά το checkout στο ταμείο.
*Τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν αν το δέμα είναι μικρού όγκου. (Όχι π.χ. Χαλί, Πάπλωμα, κτλ. Εκεί επιβαρύνεστε το ποσό που αναγράφει το εκάστοτε είδος κατά το checkout στο ταμείο)
Αν το προϊόν που θα επιλέξετε είναι χαμηλότερης αξίας από αυτό που αλλάξατε, σας πιστώνουμε τη διαφορά σε μορφή κωδικού έκπτωσης για να την εξαργυρώσετε σε μελλοντική σας αγορά.
Αν το προϊόν που θα επιλέξετε είναι ακριβότερο από αυτό που αλλάξατε, κάνετε κατάθεση τη διαφορά του ποσού ή πληρώνετε τη διαφορά με τη κάρτα σας κατά το checkout στο ταμείο.
- Στην περίπτωση που ένα προϊόν έχει αγοραστεί με κάποια προσφορά ενώ την περίοδο που ζητείται η αλλαγή του η προσφορά έχει λήξει, τότε το επιστρεφόμενο προϊόν υπολογίζεται με την τιμή που αγοράστηκε ενώ το νέο προϊόν με την τιμή που έχει την ημέρα της αλλαγής.
- Στη περίπτωση που ένα προϊόν έχει αγοραστεί στην αρχική του τιμή ενώ η αλλαγή του πραγματοποιείται σε περίοδος εκπτώσεων, τότε και τα δύο προϊόντα υπολογίζονται με τα αντίστοιχα ποσοστά των εκπτώσεων.
- Τα παραπάνω ισχύουν και για περιπτώσεις πιστωτικών σημειωμάτων από το φυσικό κατάστημα
Για πιο γρήγορη ανταπόκριση στο αίτημα αλλαγής σας, στείλτε μας στο viber ή messenger το ονοματεπώνυμο σας και φωτογραφία της κάρτας αλλαγής του προϊόντος για να σας καθοδηγήσουμε για τα περαιτέρω.
Πατήστε τα εικονίδια για να ανοίξει η αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό σας:
Αν δημιουργήσετε λογαριασμό στη σελίδα μας, η διαδικασία αλλαγών/επιστροφών γίνεται πολύ πιο εύκολη καθώς μπορεί να γίνει μέσα από τη καρτέλα "Λογαριασμός"!
Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό με ευθύνη και κίνδυνο του αγοραστή.
Διαδικασία επιστροφής στο φυσικό κατάστημα "Μώρος Design House" (e-interior pick up point)
Μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα "Μώρος Design House" στην περιοχή του Άργους, μαζί με την απόδειξη/τιμολόγιο (ή την κάρτα αλλαγής εάν πρόκειται για δώρο), και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο του καταστήματος, θα σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Χρεώσεις μεταφορικών ή άλλων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσουν ή να τροποποιήσουν την πολιτική επιστροφών τους, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα ή τα καταστήματά τους.
Ακύρωση παραγγελίας
Αφού έχετε ήδη κάνει την παραγγελία σας, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντας μας ένα e-mail με τον Κωδικό Παραγγελίας σας και γράφοντας μας ότι επιθυμείτε την ακύρωση της.
Προσοχή! Δεν μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας σε περίπτωση που:
- Έχει ήδη αποσταλεί.
- Βρίσκεται στο Στάδιο Εξέλιξης Παραγγελίας "Το προϊόν σας κατασκευάζεται!" καθώς έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται και είναι προϊόν στα μέτρα σας.