Πολιτική επιστροφών

Τα λάθη είναι ανθρώπινα και έχουμε κατανόηση! Για αλλαγές προϊόντων συμβουλευτείτε τις παρακάτω πληροφορίες:

  1. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν σύμφωνα με την ΕΕ. (Εξαιρούνται είδη που έχουν φτιαχτεί στα μέτρα σας)
  2. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία, να μη έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει όλα του τα ταμπελάκια, χαρτάκια κτλ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το προϊόν δεν γίνεται δεκτό σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι:

  1. έχει πλυθεί με λάθος τρόπο. (Δεν ακολουθήσατε σωστά τις οδηγίες πλυσίματος του προϊόντος.)
  2. έχει χρησιμοποιηθεί.
  3. έχει υποστεί μεγάλη ζημιά ή έχει καταστραφεί εντελώς η συσκευασία του. (Σημαντικό: Αλλαγές σε μαξιλάρια ύπνου και παπλώματα/κουβερλί ΔΕΝ γίνονται σε καμία περίπτωση για λόγους υγιεινής.)
  4. Έχετε επιλέξει να γίνει μεταποίηση ή είναι προϊόν που έχει φτιαχτεί στα μέτρα σας. (Στρώματα Ύπνου, Είδη Σκίασης, Χαλί στα μέτρα σου κτλ.)

Η διεύθυνση και τα στοιχεία που πρέπει να αποσταλεί το προϊόν επιστροφής είναι:

ΠΡΟΣ: ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΩΡΟΣ & ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΜΩΡΟΣ ΟΕ

Φείδωνος 6, Άργος Τ.Κ. 21200

Τηλ. 2751063240

(Στο Κατάστημα Μώρος Design House)

 Για πιο γρήγορη ανταπόκριση στο αίτημα αλλαγής σας, στείλτε μας στο viber ή messenger τον κωδικό παραγγελίας σας με το ονοματεπώνυμό σας και 2-3 φωτογραφίες του ελαττώματος του προϊόντος και θα σας καθοδηγήσουμε για τα περαιτέρω.


Πατήστε τα εικονίδια για να ανοίξει η αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό σας:

MESSENGERGREY.png   

Διαδικασία επιστροφής/αλλαγής προϊόντος με πρακτορείο ταχυμεταφορών (Courier)

1)Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν πληροί τους προαναφερόμενους όρους πολιτικής επιστροφής.

2) Αποστολή e-mail που θα αναφέρεται ο λόγος επιστροφής. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος παρακαλώ επισυνάψτε στο e-mail και 2-3 φωτογραφίες που να φαίνεται το ελάττωμα του προϊόντος. Αν δεν λάβετε απάντηση στο e-mail σας εντός της ημέρας, καλό θα είναι να μας ενημερώσετε και τηλεφωνικώς πριν την αποστολή του πακέτου στο 2751 063240.

3) Συσκευάζετε το προϊόν μαζί με μια φωτοτυπία της απόδειξης/τιμολογίου και τη φόρμα επιστροφών/αλλαγών συμπληρωμένη που θα βρείτε εδώ. Εκτυπώστε τη και πακετάρετε τα όλα μαζί με το προϊόν.

(Σε περίπτωση που η αγορά έχει γίνει μέσω τραπεζικής κατάθεσης συσκευάζετε μαζί με το προϊόν και το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό ή την απόδειξη πληρωμής της τράπεζας όπου αναγράφεται ο αριθμός συναλλαγής.)

4) Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή δική μας).

5) Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματος σας.

Ο πελάτης δικαιούται 1 δωρεάν αλλαγή προϊόντος αν επιλέξει να πληρώσει με κάρτα ή κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης.

(Για τη περίπτωση που αγόρασε λάθος μέγεθος, νούμερο ,κτλ)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ:

Μετά τη 1η δωρεάν αλλαγή ή για αλλαγές που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή, η χρέωση είναι 3,50€ για τα μεταφορικά αλλαγής.

Αν το προϊόν που θα επιλέξετε είναι χαμηλότερης αξίας από αυτό που αλλάξατε, σας πιστώνουμε τη διαφορά σε μορφή κωδικού έκπτωσης για να την εξαργυρώσετε σε μελλοντική σας αγορά.

Αν το προϊόν που θα επιλέξετε είναι ακριβότερο από αυτό που αλλάξατε, κάνετε κατάθεση τη διαφορά του ποσού ή πληρώνετε μέσω payment link αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά με τη κάρτα σας.

Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσετε τη διαφορά με την υπηρεσία αντικαταβολής (με επιβάρυνση +3,50€)

Η υπηρεσία αντικαταβολής είναι ανεξάρτητη από τα μεταφορικά και δεν είναι δωρεάν.

Για πιο γρήγορη ανταπόκριση στο αίτημα αλλαγής σας, στείλτε μας στο viber ή messenger τον κωδικό παραγγελίας σας με το ονοματεπώνυμό σας και 2-3 φωτογραφίες του ελαττώματος του προϊόντος και θα σας καθοδηγήσουμε για τα περαιτέρω.


Πατήστε τα εικονίδια για να ανοίξει η αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό σας:

MESSENGERGREY.png   

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ:

Τα μεταφορικά της επιστροφής λόγω ελαττώματος του προϊόντος δεν επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εφόσον διαπιστωθεί από τον αρμόδιο του καταστήματος ότι το ελάττωμα του προϊόντος είναι εργοστασιακό, τότε σας το αντικαθιστούμε και σας το αποστέλλουμε δωρεάν. Σε περίπτωση που το συγκεκριμένο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν μπορούμε να το αντικαταστήσουμε, μπορούν να γίνουν τα εξής:

Για πληρωμή με κάρτα: Σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας εντός 5 ημερών, αφού μας δηλώσετε το τραπεζικό λογαριασμό σας με email στο info@e-interior.gr ή αν επιθυμείτε σε μορφή κωδικού έκπτωσης για να επιλέξετε κάτι άλλο και να αφαιρεθεί η αξία του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής του)

Για πληρωμή με κάρτα με δόσεις: Θα λάβετε την αξία του προϊόντος σε μορφή Κωδικού/Κουπονιού Προσφοράς. Θα επιλέξετε όποιο άλλο προϊόν θέλετε να αγοράσετε και βάζοντας τον Κωδικό Προσφοράς στο πεδίο που ζητείται κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας, θα αφαιρεθεί η αξία του ελαττωματικού προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής του και την αξία της αντικαταβολής).

Για πληρωμή με αντικαταβολή: Θα λάβετε την αξία του προϊόντος σε μορφή Κωδικού/Κουπονιού Προσφοράς. Θα επιλέξετε όποιο άλλο προϊόν θέλετε να αγοράσετε και βάζοντας τον Κωδικό Προσφοράς στο πεδίο που ζητείται κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας, θα αφαιρεθεί η αξία του ελαττωματικού προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής του).

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους όρους πολιτικής επιστροφής, το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Το προϊόν που έλαβα δεν είναι το σωστό: Εάν το προϊόν που σας στείλαμε δεν είναι αυτό που είχατε επιλέξει ακολουθήστε την ίδια διαδικασία επιστροφής.

 

Διαδικασία αλλαγής Δώρου

Σας έφεραν δώρο από το κατάστημά μας και θέλετε να το αλλάξετε;

  1. Ακολουθήστε την διαδικασία αλλαγής δώρου παρακάτω:
  2. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν πληροί τους προαναφερόμενους όρους πολιτικής επιστροφής.
  3. Συσκευάζετε το προϊόν μαζί με την ΚΑΡΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ και τη φόρμα επιστροφών/αλλαγών συμπληρωμένη που θα βρείτε εδώΕκτυπώστε τη και πακετάρετε τα όλα μαζί με το προϊόν.
  4. Σημαντικό: Η κάρτα αλλαγής πρέπει υποχρεωτικά να επιστραφεί μαζί με το προϊόν αλλαγής. Προϊόν που δεν συνοδεύεται από κάρτα αλλαγής, δεν θα αντικαθίσταται και θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.
  5. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω ενός πρακτορείου ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα (εσάς).*
  6. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν αλλαγής που μας έχετε στείλει και αφού ελεγχθεί από τον αρμόδιο υπάλληλο, θα σας αποσταλεί μέσω e-mail ένας Κωδικός Προσφοράς. Μπαίνετε στο e-shop μας και επιλέγετε όποιο προϊόν θέλετε να αντικαταστήσει το προϊόν αλλαγής. Αφού το επιλέξετε και μπει στο καλάθι, θα συμπληρώσετε τον Κωδικό Προσφοράς ώστε να αφαιρεθεί η αξία του προϊόντος αλλαγής από το νέο σας προϊόν. Από εκεί και πέρα μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

*Μπορείτε στείλετε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή δική μας) και μόλις το παραλάβουμε, να αφαιρέσουμε την αξία των μεταφορικών επιστροφής (3.50€) από τον Κωδικό/Κουπόνι που θα σας στείλουμε αν έτσι σας εξυπηρετεί καλύτερα. Δηλαδή αν πχ. το προϊόν που στείλατε έχει αξία 25€ και το στείλετε με χρέωση παραλήπτη (δική μας), τότε ο Κωδικός/Κουπόνι Προσφοράς που θα παραλάβετε στο e-mail σας για εξαργύρωση θα είναι αξίας 21,50€.

Για πιο γρήγορη ανταπόκριση στο αίτημα αλλαγής σας, στείλτε μας στο viber ή messenger το ονοματεπώνυμο σας και φωτογραφία της κάρτας αλλαγής του προϊόντος για να σας καθοδηγήσουμε για τα περαιτέρω.

Πατήστε τα εικονίδια για να ανοίξει η αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό σας:

MESSENGERGREY.png   

Αν δημιουργήσετε λογαριασμό στη σελίδα μας, η διαδικασία αλλαγών/επιστροφών γίνεται πολύ πιο εύκολη καθώς μπορεί να γίνει μέσα από τη καρτέλα "Λογαριασμός"!

Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό με ευθύνη και κίνδυνο του αγοραστή.

Διαδικασία επιστροφής στο φυσικό κατάστημα "Μώρος Design House" (e-interior pick up point)

Μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα "Μώρος Design House" στην περιοχή του Άργους, μαζί με την απόδειξη/τιμολόγιο (ή την κάρτα αλλαγής εάν πρόκειται για δώρο), και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο του καταστήματος, θα σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

Χρεώσεις μεταφορικών ή άλλων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσουν ή να τροποποιήσουν την πολιτική επιστροφών τους, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα ή τα καταστήματά τους.

Ακύρωση παραγγελίας

Αφού έχετε ήδη κάνει την παραγγελία σας, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντας μας ένα e-mail με τον Κωδικό Παραγγελίας σας και γράφοντας μας ότι επιθυμείτε την ακύρωση της.

Προσοχή! Δεν μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας σε περίπτωση που:

  • Έχει ήδη αποσταλεί.
  • Βρίσκεται στο Στάδιο Εξέλιξης Παραγγελίας "Το προϊόν σας κατασκευάζεται!" καθώς έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται και είναι προϊόν στα μέτρα σας.